Tweedaagse training Inkopen van externe inhuur
Hoe organiseer je de inhuur van tijdelijke arbeidscapaciteit, zodat jouw organisatie optimaal gebruikmaakt van kwaliteit, tijd en geld?
Voor wie?
Voor managers Procurement & HR, (senior) inkoper flex, business partner flex of HR business partner vast en flex in de publieke of private sector.
Wat leer je?
- De trends en ontwikkelingen op het gebied van de inleenmarkt.
- Kennis en inzicht in de actuele wet- en regelgeving (WAB, DBA, aansprakelijkheid, leiding, toezicht).
- Op welke onderdelen je moet letten in offerte- en onderhandelingstrajecten.
- Onderscheiden van verschillende tariefstrategieƫn (kostprijs plus methodiek, markttarieven etc.)
- Uit welke verschillende componenten een tarief is opgebouwd en hoe je tot een juiste tariefstelling komt.
- Onderscheiden van verschillende inhuur inrichtingsmodellen.
- Ontwikkelen en implementeren van een gedragen en compliant inhuurstrategie.
Theorie en praktijk wisselen elkaar af.
Datum en locatie
Datum: van 10 april 2025 tot 12 juni 2025, 09:00 - 17:00 uur
Locatie: Nevi House of Procurement, Arnhemsebovenweg 160, 3708 AH Zeist