GIP-bijeenkomst
Tijdens de 5 reguliere bijeenkomsten van het GIP staan thema’s centraal. Deze thema’s worden door de deelnemende gemeenten voorgesteld en vastgesteld op basis van actualiteit dan wel interesse. De eerstvolgende GIP-bijeenkomst gehouden op donderdag 30 januari 2025 met thema: Aanbestedingsrechtelijke ontwikkelingen en jurisprudentie.
Voor wie?
De bijeenkomsten van het GIP zijn uitsluitend bij te wonen door functionarissen van gemeenten of hieraan gelieerde overheidsorganisaties zoals Omgevingsdiensten en Veiligheidsregio’s.
Doel
Doelstelling van het GIP is het uitwisselen van kennis en ervaring op het gebied van de gemeentelijke inkoop en de gemeentelijke inkoopfunctie.
Bij de bijeenkomsten van het GIP is ook altijd een vertegenwoordiging van PIANOo aanwezig.
Datum, tijd en locatie
30 januari 2025 van 14.00 - 17.30 uur.
Locatie: Hotel Van der Valk, Utrecht
Kosten
Kosten 5 bijeenkomsten 2025 incl. diner: 1.625 euro (excl. btw) per persoon voor 5 bijeenkomsten + helpdesk. 2e en volgende deelnemer 1.475 euro (excl. btw) per persoon voor 5 bijeenkomsten.
Kosten 5 bijeenkomsten 2025 excl. diner: 1.475 euro (excl. btw) per persoon voor 5 bijeenkomsten + helpdesk. 2e en volgende deelnemer 1.325 euro (excl. btw) per persoon voor 5 bijeenkomsten.
Kosten per bijeenkomst 2025 incl. diner: 360 euro (excl. btw) per persoon per bijeenkomst 2e en volgende deelnemer 330 euro (excl. btw) per persoon.
Kosten per bijeenkomst 2025 excl. diner: 325 euro (excl. btw) per persoon per bijeenkomst 2e en volgende deelnemer 295 euro (excl. btw) per persoon.
Kosten bijeenkomsten januari + maart 2025 incl. diner: 695 euro (excl. btw) per persoon per bijeenkomst 2e en volgende deelnemer 635 euro (excl. btw) per persoon.
Kosten bijeenkomsten januari + maart 2025 excl. diner: 625 euro (excl. btw) per persoon per bijeenkomst 2e en volgende deelnemer 565 euro (excl. btw) per persoon.