GIP-bijeenkomst
Deze bijeenkomst op 22 mei 2025 gaat over Contractmanagement & leveranciersmanagement en de vernieuwde UAV-GC 2025 & UAV.
Sinds de oprichting in 1999 is het Gemeentelijk Inkoop Platform (GIP) één van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen geworden voor gemeentelijke functionarissen die met inkoop te maken hebben. Doelstelling van het GIP is het uitwisselen van kennis en ervaring op het gebied van de gemeentelijke inkoop en de gemeentelijk inkoopfunctie. Bij de bijeenkomsten van het GIP zijn altijd vertegenwoordigers van PIANOo aanwezig.
Opzet bijeenkomsten
Tijdens de 5 reguliere bijeenkomsten van het GIP staan thema's centraal. Deze thema's worden door de deelnemende gemeenten voorgesteld en vastgesteld op basis van actualiteit dan wel interesse. De thema's worden gepresenteerd door deskundige gastsprekers die de achtergronden van de thema's vanuit eigen kennis en ervaring toelichten.
Programma
14.00 - 17.15 uur Vergadering rond thema(‘s)
17.15 - 20.00 uur Aperitief en diner
Aan de orde komen onder meer:
- Kent u de basisuitgangspunten van de CATS CM methodiek voor contract- en leveranciersmanagement?
- Bent u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van contractmanagement & leveranciersmanagement?
- Kent u de basisuitgangspunten van de UAV-GC 2025 & UAV?
- Bent u op de hoogte van de voornaamste wijzigingen van de UAV-GC 2025 & UAV?
Datum en locatie
22 mei 2025
Hotel Van der Valk Utrecht
Kosten
Geen